Alla inlägg den 26 maj 2011

Av Sandra - 26 maj 2011 11:20

Imorse beslutade vi oss för att köpa en 105 cm säng till S då han börjar bli för stor för sin spjälsäng. Nu återkommer vi till problemet att vi inte har sovrum på samma våning. Nu letar vi snickare som kan tänka sig att bygga in garaget NU och allra helt igår. De hus i samma område som ligger ute på hemnet just nu har fortfarande inte fått något bud. Rätt att vänta känner vi!


Om 3,5 vecka börjar jag att jobba 100 % och jag börjar bli lite nervös. Träffa en hel del nya kollegor, lära känna alla nya klienter som jag kommer att få ta över och pirrigheten att klara av arbetsuppgifterna. Innan arbetade jag med ekonomiskt bistånd och nu ska jag ha hand om så många fler områden. Dessutom har många av dessa personer en psykisk problematik som jag inte är van vid. Jag måste läsa på om bipolära sjukdomar, psykoser m.m. då jag inte kommer ihåg hälften från psykiatrikursen trots att jag hade alla rätt på tentan. ;-) host Den enda salstentan med alla rätt kan jag även tillägga.


Nu ska jag hämta cykeln och jag hoppas att de hjälper mig att sätta på S cykelsits då jag fattar nada när jag läser på manualen. Sen ska jag cykla till förskolan och hämta hem honom. Så jäkla mysigt! Jag gillar att cykla då man rör på sig samtidigt som man kommer fram till målet ganska så snabbt.  Ikväll ska J ut med sitt gamla jobb och imorgon ska han ut med sitt nya jobb. Skön fördelning i detta hem i nuläget. ;-)


Ha det!  



Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards