Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Sandra - 2 maj 2011 08:22

På fredagen tog vi en lång promenad ner till centrum för att köpa oss en present till E som skulle komma på besök. Jag var säker på att vi skulle hinna hem innan S ville sova, men han somnade sittandes 10 min innan vi var hemma. Hur jag märkte att han sov? Jo då huvudet ramlade ner i ramen. :-)

 

På lördagen gick vi till en av våra lekparker med L och I. L hade med sig fika till både mig och S vilket vi var väldigt glada över. Strax innan 11.00 så fick S tokfnatt av trötthet och jag hade INGENTING med mig. J kom med en rtggsäck fullt av tröstasaker och med en napp i munnen somnade S i vagnen på 1 minut. Då passade vi på att ta en promenad till de två alternativa boendealternativen och visade L det ena.


     

Igår var vi på lägenhetsvisning och den var verkligen jättefin. Jag känner ändå att jag vill ha en liten trädgård och J likaså. Nästa söndag är det visning igen på ett skitfult (invändigt) kedjehus med en fin liten gård och 2 min från förskolan.   Efter en kur av balsamspray!! ;-)


När vi kom hem igår så började J tokfixa och jag tog med mig S till Ikea för att köpa vita påslakan och gardinstänger. Smart idé S att ta med en trött unge till fullproppade Ikea. Han hakade givetvis upp sig då vi skulle kolla på påslakan. Han fick inte springa omkring och då tog jag upp honom vilket resulterade i en förbannad unge fram till vi kom ut i solen igen. Jag var svettig och frustrerad. Han lugande ner sig och skrattade sig till bilen. Kanon tänkte jag, då springer vi in på Bauhaus och köper putsfärg. Då hakade han upp sig igen och var förbannad till vi kom ut.

Somnade innan jag startat bilen och sedan tog hans pappa över honom när vi kom hem medan jag tog en kall öl i solen. suck


Idag vaknade han på bra humör och nu innan lunch ska vi åka till plantagen. Det måste blomma vackert vid visningen i slutet av maj/början av juni. :-)


kram kram

Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards