Alla inlägg den 30 april 2011

Av Sandra - 30 april 2011 07:05

Igår kom M från min föräldragrupp över med sin dotter E på en eftermiddagsfika. E är så söt så söt!! M är också söt givetvis. :-)

 S sov när de kom så vi fikade på altanen. Jag öppnade hans dörr innan och vips var E därinne och lekte. S stod i sin säng och undrade var den lilla människan kom ifrån som lekte på golvet med alla hans saker.

E gick fram till S på en gång och gav honom en kram och en hel del pussar. S som var nyvaken var inte riktigt redo och tryckte bort henne lite lätt medan hon stod med sina plutande söta små läppar.


En stund senare var han mer mottaglig och tyckte tom att det var mysigt 5 av 10 ggr. Jag har aldrig träffat på en gosigare unge. S lät E hållas, men försökte att slingra sig lite då och då. :-)


 E  - Visst är det mysigt att gosa S?  S  - Jo, men nu räcker det kanske! E  - Det var väl inte så farligt?   E - Du skulle också kunna ha en tofs här!


En otroligt mysig dag!


Nu vaknade min lilla kille och efter frukost ska vi gå till lekparken med en annan söt unge, lille Isak.

Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards