Alla inlägg den 17 april 2011

Av Sandra - 17 april 2011 11:34

J och jag är riktiga hemmamänniskor och umgås mer än gärna med varandra. På helgerna planerar vi så lite som möjligt för att kunna vara lite spontana och göra det vi känner för. Vi har också lagt så otroligt mycket tid på huset de senaste tre åren att vi inte haft samvete att bara vara. Numera är vi väldigt duktiga på att hitta på saker och det är mycket för S skull.

Denna helg är helt fullbokad och det är riktigt roligt. Vi har haft det jättekul och idag är det också mycket skoj som händer.


I onsdags så hade jag stressat hela dagen och torkat matstol 4 ggr, dammsugit och betjänat min fina lilla kille. Jag kände mig helt slut i mitt ekorrhjul och längtade till en solstol med mig själv som enda sällskap. DÅ får jag ett mail på facebook från en gammal arbetskamrat. Vi har inte träffats på 10 år och hon ville ha med mig på Romeo och Julia kommande fredag. Hon hade nämligen fribiljetter. Det kunde inte komma mer lägligt så jag tackade JA!

Fredagen kom och jag åkte in med tåget vid 18.00 och tog ett glas vin innan föreställningen. Jag hade inga förväntningar vilket var kul för det var det bästa jag sett på hur länge som helst. Jag ville inte att det skulle ta slut.

Kärlekslåtar med upptempo och danskoreografi av gänget från Bounce. Förstå!!!

Jag har varit på Bounce och de är f-n helt jäkla skitbra.

Mycket humor och jag blev såklart kära i alla!!!


Särskilt i en kille som enligt mig är ett stoooort geni. Han dansar, sjunger, har ett fantastiskt scenspråk och är galet rolig. Han är den bästa jag sett på scen. Efteråt fick vi gå bakom scen då min gamla arbetskamrats bästa vän jobbade bakom kulisserna. :-) Jag är tönt!

Fick veta sen att min favoritskådis heter Anton Lundqvist och är Maria Lundqvist son. Inte ett dugg förvånad att han är så otrolig då hans mamma är ett geni även hon.

Sen gick vi vidare till Gondolen för ett par drinkar. 2.00 var jag hemma med ny energi att hoppa in i ekorrhjulet. :-)

Igår putsade vi fönster, städade, solade, drack kaffe ute och såg vår lilla kille njuta av våren. På kvällen kom J´s barndomsvän med fru och åt middag md oss. Fantastiskt trevligt att umgås med dem.


Idag var vi halvpigga, men J åkte iväg för att vårstäda på förskolan. Jag har plockat härhemma och nu sover S. Kl. 13.00 när J kommer hem så ska vi åka till Uppsala för att kika på ett hus som vi är intresserade av. Därefter åker vi till Vallentuna och umgås med J´s bror med familj. De har en platt fin hörntomt med gräsmatta, lekstuga och en fin trätrall. Fantastiskt smidigt med småbarn.


På torsdag åker vi till torpet och jag längtar så otroligt mycket. Älskar att vara där och greja.


Ha en underbar söndag!!

Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards