Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Sandra - 22 mars 2011 08:12

Fortfarande feber, men vi upplever honom lite piggare idag om man jämför med igår då han gick som en gammal gubbe och skrockade.

Hans lillkusin är fortfarande lite hängig och som det ser ut idag så är det endast J´s bror med storkusinen som åker upp till sälen. Tycker så otroligt synd om svärföräldrarna som hyrt en stor stuga för många pengar och så kommer inte alla upp. Vi hoppas att S är feberfri ikväll för då borde vi kunna ta oss iväg imorgon.


Idag skickar vi iväg radondosorna och nästa vecka borde svaret komma. Håller alla mina tummar och tår för att finfint värde.

Tvättstugetaket är fortfarande inte fixat och jag försöker att få Johan att inte lägga all energi på det. Det är ett gammalt sluttningshus och tvättstugorna ser inte ut som nya tvättstugor i dessa hus. Jag är glad att vi endast har ett fåtal synliga rör kvar då det var rör ööööverallt innan renoveringen. Vi hade nämligen Sveriges fulaste tvättstuga för 1,5 år sedan!! Blå plastmatta i det minsta utrymmet, sen en gul plastmatta i tvättstugan och sen återigen blå plastmatta där elcentralen, bergvärmen och proppskåpet sitter. Gula väggar och 10 olika slags skåp/hyllor uppsatta på olika höjder och i olika färger. Fint!


Jag har fortfarande träningsvärk sen i lördags och jag blir så sur att jag tog i så pass hårt. Vad har jag för höga tankar om mig själv? Jag är otränad, inse S!

Ikväll ska jag ut och springa när J kommer hem. Har en bild om att det kommer att kännas som en ljummen sommarkväll ikväll när jag springer mina 2 km. :-)

Nu lite mer kaffe och sen en promenad till brevlådan .... :-) Radon radon radon

Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards