Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Sandra - 17 mars 2011 08:51

Vi har hittat kanske sveriges fulaste radhus som vi funderar på att köpa och ha som mellanboende. Bo i till vi hittar tomten som har det lilla extra. Max 2 år. :-)

Radhuset har en enorm potential och utgångspriset är bra.

Det är bara att erkänna, vi gillar att ha projekt hela tiden verkar det som. Det kliar i fingrarna när vi kollar på bilderna. Fantastiskt roligt projekt!


Av Sandra - 17 mars 2011 07:54

Igår åkte jag och lilla S ner till badhuset för att bada innan lunch. De flesta av vår kommuns kvinnliga pensionärer badar där på dagarna och de flesta älskar barn. S kollade in kvinnorna och ibland lite väl länge på samma ställe. ;-)

Det bästa av att bada med S är att han sitter som klistrad på mig och den närheten får man sällan hemma då han inte riktigt har tid med sin mamma.

Vi badade i den stora poolen och när han började skaka tänder gick vi till bubbelpoolen. Det bubblade och var väldigt varmt och skönt. Vi båda trivdes.


Sen åkte vi hem och åt lunch. S åt upp allting och det händer sällan. Vi vilade båda eftermiddag efter lunchen och resten av dagen var galet mysig. :-)

Jag sökte ett par jobb på kvällen som jag tror skulle passa mig.


Idag ska vi iväg och handla lite inför Sälen. J har sitt första styrelsemöte på det nya jobbet på tisdag så vi kommer att åka tiiidigt på onsdagmorgon. Vi åker sen hem på söndag så det blir 3 hela dagar. Har beställt sooool!


Imorgon är det fredag IGEN! Helt galet vad fort det går. Jag har verkligen inte mycket att skriva märker jag. :-)


Jag bjuder på en underbar låt som får både mig och J att rysa lite ...


http://www.youtube.com/watch?v=WuG35Tbrtbw   

Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards