Alla inlägg den 23 januari 2012

Av Sandra - 23 januari 2012 11:13

Sakta, men säkert.


Då drack jag vin i fredags och chokladgojs i lördags. Har inte rört mig många meter denna vecka så nu ska jag börja motionera har jag tänkt.

Jag sa från början att jag skulle köra 3 veckor med bara fokus på kosten för att komma in i tänket och det tycker jag nog att jag gjort. Min dröm är komma igång med löpning då gruppträning och gym inte är något för mig. J vill också börja springa och han kom igår med förslaget att köpa oss ett löpband. Måste nog ha en extra barack till löpbandet i så fall. :-)

Vi surfade runt igår och hittade ett som verkade tillräckligt bra. Det blir nog så. Jag vill inte ta en promenad på kvällen då jag inte litar på samhället i mörkret. Jag hinner inte gå på morgonen då jag börjar kl. 7.00 för att hinna hämta på dagis strax innan fyra. Jag vill inte betala 4-5000 kr per år för att gå på Gym´s löpband med kö bakom mig. Trivs att träna ensam med musik i öronen eller vänner på DVD framför mig.  Känns riktigt bra.


Problemet är; Var ska löpbandet få plats? :-)

Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards