Direktlänk till inlägg 31 oktober 2011

Tomten

Av Sandra - 31 oktober 2011 07:25

Paret kom igår och kvinnan tyckte om det hon med. Huset hade den rätta känslan och det är just den känslan vi själv alltid känt. Vi vill flytta av olika anledningar, men vi har alltid gillat vårt hus invändigt. Det känns hemtrevligt.

De åkte sen för att kika på ett annat hus där mannen varit tidigare. Han tyckte att det kändes sterilt, men han ville visa sin fru det för att hon skulle få en uppfattning. De ville veta priset på vad det skulle kosta att byta tak på vårt hus och vi hade en offert att gå efter eftersom tankarna har funnits hos oss att byta tak.

Det är skillnad på att gilla ett hus och att sen köpa det så nu får vi ha is i magen. Visning igen om två helger om inte detta par vill köpa det för ett pris vi kommer överens om.


Igår var vi på Bauhaus och köpte oss en snöskyffel. Vi köpte också vår första hustomte som var 60 cm lång. En vacker liten gubbe som kommer att öppna julen för oss kommande år. En man som kommer att skapa minnen.

S gillade tomten och han fick sitta i S vagn för att inte bli alltför trött.


Ny vecka och nya tag. Min svägerska är på G med att ta tag i sina fjuttiga 6 kg så jag ska försöka komma igång jag med nu. Promenader med grannen ett par kvällar i veckan och simning en dag i veckan. Ska kolla upp öppettider på olika gym både här i jobbkommunen och i hemkommunen. Kom igen nu för bövelen. :-)

 
 
Milla

Milla

31 oktober 2011 21:01

Ja kom igen nu gumman, vi får heja varandra!!!!

En bild på den där tomten är ett måste!

Flytta hit nån gång nu och börja på mitt gym!!!!

Pussåkram

http://Migranmamman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sandra - 21 februari 2012 13:49

Ni kan följa mig på www.villanitton.blogspot.com då jag inte fixar två bloggar. :-) Hoppas att denna adress blir min sista. Jag vet inte hur många ggr jag bytt och velat. ;-) ...

Av Sandra - 20 februari 2012 10:36

Jag har samlat på mig ett antal böcker skrivna av Ulrika Davidsson med helt otroliga recept med lågt GI. Jag har aldrig ätit så god mat tidigare. Den passar alla oavsett vilket matstil man tror på. Vill man köra tallriksmodellen så lägger man till li...

Av Sandra - 18 februari 2012 14:58

Av Sandra - 18 februari 2012 13:50

Idag åkte jag och sonen till Täby för att köpa en vårjacka och gå på knattebio. Det gick alldeles utmärkt förutom att han tog åt sig rollen som sagoberättare. Berättade för hela salongen om alla figurer och vad de gjorde. Klappade händerna om de gjor...

Av Sandra - 15 februari 2012 08:06

Tänk om Katrin Zytomierska kunde ta all sin sprudlande energi och hennes megastora behov att av synas och höras och göra något bra av det. Utveckla sin EQ och börja tänka till lite extra innan hon öppnar lilla munnen. Det skulle resultera i färre...

Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards