Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Sandra - 21 oktober 2011 18:34

Var på Cirkus i onsdags och såg Ljust och fräscht!!

Har ni inte sett den så SEEEE den!! Vilka genier! Har fortfarande träningsvärk i magen. Vitt är tydligen ute och de ursäktade sig att deras show inte är superaktuell längre.


Glad att jag aldrig varit inne på alla dessa jäkla ord som många har i sina hem.

De drog många skämt om dem och jag skrattade på mig.


De och Mia Skäringer är något alldeles extra.


Se den!!

Av Sandra - 21 oktober 2011 18:13

Igår lagade jag allt trasigt i min mun och gick därifrån 2500 kr fattigare, men med ett brett léende. Därefter åkte jag till M och drack kaffe samt gosade med hennes söta minsting S. Vilket liten sötnos.

Klockan 14.00 så var det dags att laga fötterna hos en urbra fotterapeut. Fina fötter och ett tack till Sigtuna kommun för friskvårdscheckarna.


Idag har vi städat lådor, slåp, bytt till vinterdäck på båda bilarna, ätit lunch ute, handlat, målat grunden vit, rensat ogräs, städat altan bla bla bla ZZZzzzZZz


:-)


3 st har anmält intresse för visning. Skönt! Då har man en anledning att tokstäda. Nu håller jag tummarna för både oss och J´s bror med familj som har visning samma helg.


Trevlig helg!! :-) 

Av Sandra - 21 oktober 2011 18:03

Har man misslyckats med livet om hela världen äter tårta, gråter av glädje och dricker champagne när man lämnar jordelivet?


 

Denna mindre vackra varelseN kan inte vara nöjd!?


GRATTIS Libyen, Afrika och resten av världen!!!

Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards