Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Sandra - 5 oktober 2011 13:57

  

www.lannamobler.se

Ska vi ha 2 soffor mittemot varandra. Eller kanske 3?

Jag har bestämt mig för att vi ska bli mer sociala i Vallentuna. ;-)


Tänk att vissa pratar om höstdepressioner eller rättare sagt nedstämdhet.

Jag blir alltid piggare på hösten då det är frisk luft med en värmande och vacker gul prick på himmelen. Färger överallt som tillfredsställer ögonen och sinnet.

Man slipper stekheta dagar med den svettiga gula elden på himmelen. Jag känner mig helt sprudlande i dagsläget och det brukar hålla i sig fram till januari då min nedstämdhet brukar komma. Jan-mars är riktiga skitmånader enligt mig. Mörkt, skitkallt, isgator överallt och ingen kontroll över när isen kommer att försvinna. Nästa år ska jag simma bort tristessen. ;-)


Nu är pärmen redo att fyllas av idéer, tankar och bilder till husdrömmen. Jag har knarkat hemnet, husbyggarbloggar och forum så nu är jag redo. Mer kunskap och en jäkla energi. Blir nuvarande huset inte sålt så får vi helt enkelt skjuta fram drömmen. Det klarar jag. hm.... ;-)



Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards