Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Sandra - 14 oktober 2011 14:19

Vab även idag och jag blir gaaalen på detta. Jag har väl inget jobb när jag kommer tillbaka. Nästa vecka jobbar jag mån-ons och sen har jag semester i 3 dgr. På onsdag ska jag och tjejerna på jobbet gå på Ljust och fräscht. Tung vecka ... ;-)

Blir att jobba intensivt de få dagar jag är på plats.


J tog jouren idag vilket innebär barnpassning på förskolan 14.20-15.30 Aldrig mer föräldrakooperativ hur trevligt det än är. Vi har inte den tiden helt enkelt.

Vi ska ta en promenad dit för att sen åka till Ikea. Det blev aldrig av igår då J kom hem så pass sent. J fick champagne på jobbet så den ligger i kylen nu. Han har ett bra jobb då det blir mycket fina viner och champagne. :-)

Törstiga i hans bransch. Tur för det är vi med.


Nu är huset ute på Hemnet och bilderna blev bra. Det åkte nyligen förbi en vit volvo och stannade för att kolla. Såg ut som om de ville flytta in för 3,8 miljoner. Tack! hm....kanske inte


Lovefilm har skickat oss två nya filmer som vi ska kika på i helgen. På fredagar brukar vi inte tv-fria, men iom att jag är sjuk så får vi se hur det går med det. :-)

Vågen sa att det inte blir något godis tyvärr. Satsumas och popcorn på sin höjd.


Sätta på oss halsduk för att bege oss till dagis och sen Ikea. Mycket att göra i helgen.


Trevlig helg!!


Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards