Alla inlägg den 8 februari 2011

Av Sandra - 8 februari 2011 11:33

För en tid sedan så var jag med i en tävling som Viveka på Humlebacken, Karlsson Hus och Hem & Hav höll i. Tävlingen gick ut på att jag skulle välja mitt absoluta Karlsson hus och motivera om varför just det huset är mitt favorithus.


JAG VANN!! Lilla jag med min lilla blogg vann tävlingen. Idag mailade Viveka mig och ville ha min adress för att skicka hem det jättefina priset till mig. Jag läser hennes blogg flera gånger i veckan, men denna vecka har jag varit så fokuserad på att hitta en tomt så jag har inte läst mina favoritbloggar på länge och då missat inlägget om vinnarna i tävlingen.


Nu har jag lite prestationsångest och måste blogga mera känner jag. :-)


Detta pris har jag vunnit!! :-)


Förstapris är stjärnpläden på bilden (från Newport), kuddfodralet från lexington, den lilla broderade tavlan från Lexington och de två små söta ljuslyktorna i fattigmansscilver från Kate W  


Tack snälla Viveka, Katta, Tina och Karlssonhus!!! :-)


www.humlebacken.blogg.se

www.karlssonhus.se

Butiken www.hemohav.se Deras blogg www.hemohav.blogspot.com

Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards