Alla inlägg den 28 november 2011

Av Sandra - 28 november 2011 12:37

Måndag och vi är inne i julsnurran. 1:advent är avklarat och vi var inte juliga ett endaste dugg. Lussebullar och pepparkakor finns, men inget fikades. Inte ens glögg på kvällen blev det märkligt nog. :-) Men trots detta har vi haft en urmysig helg med mycket socialt umgänge vilket vi gärna håller oss ifrån annars. ;-)


Kalas igår.

4 st barn infann sig på kalaset igår och det kändes som 20 barn. Jag var helt slut efteråt och stackars kalasmamman lär ha varit helt slut då de hade 18 st från släkt och vänner där dagen innan. Mycket trevligt var det och världens godaste bullar hade kalasmamman dessutom gjort. Heeelt otroliga t.o.m och då är jag själv duktig på just bullar, men de var överlägsna. :-)

S trodde vi skulle lämna honom där till en början så han höll stenhårt i sin far. Sen mjuknade han upp och började leka med E´s alla fina leksaker. E verkade nöjd över sitt besök, men var nog ganska så nöjd att vi gick sen. :-)


Idag är det jobb igen och jag hoppas att jag i slutet av veckan kan låsa kontoret med en harmonisk och lugn känsla att det mesta är avklarat.


Lite kaffe på det då!!! :-)



Presentation


En familj på tre som nu vill sälja vårt hus för att bygga ett nytt hus. :-)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards